Belgelendirme  »  Sistem Belgelendirme  »  EN 15838 : 2009
Belgelendirme
Sistem Belgelendirme
ISO 9001 : 2008
ISO 14001 : 2004
ISO 22000 : 2005
OHSAS 18001 : 2005
ISO / IEC 27001 : 2005
ISO / IEC 20000 : 2005
ISO 13485 : 2003
ISO 10002 : 2004
EN 15838 : 2009
FSSC 22000
BRC PAS 220
Ürün Belgelendirme
Helal Gıda
Türk Standardlarına Uygunluk
Organik Tarım
İyi Tarım Uygulamaları
FDA Kaydı Nasıl Gerçekleşir?
CE Belgelendirme
Makineler
İnşaat Ürünleri
Asansörler
Basınçlı Kaplar
Medikal Cihazlar
(EU) 2016/425
Haberler
Yeni web sitemiz yayında!
 
Sistem Belgelendirme  »  EN 15838 : 2009

ISO 15838:2009 çağrı Merkezi Standardı EN 15838
Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet sunumu için genel şartlar (Customer Contact Centres - Requirements for service provision) standardı Kasım 2009 tarihinde CEN (European Commıttee For Standardızatıon) tarafından hazırlanmış ve yürürlüğe konulmuştur.

EN 15838, çağrı Merkezleri için özel şartlar içeren uluslar arası bir standarttır.Bu standarda belirtilen sistem şartları, hizmetin teknik şartlarını tamamlayıcı niteliktedir.

Bu standardı hazırlamanın genel amacı iletişim merkezleri için ortak kalite ve teknik şartlarının belirlenmesidir. Standard hem iç hem de dış kaynaklı müşteri iletişim merkezleri için geçerlidir.

Standart hem iletişim merkezi ve hem de bu merkezleri kullanan müşteriler için düzenlenmiştir Faydaları; İletişim kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlar.

Düzenli ve sürekli veri akısına olanak tanırHizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlarVerilen hizmet geriye dönük olarak izlenebilir .

Maliyetlere olumlu etki eder Hizmet alan müşterinin haklarının korunmasını sağlar Etkin Zaman Yönetimi sağlar Sürekli Gelişimi mümkün kılar Marka Değerinizi artırır.

Ekip Motivasyonunu artırırKişisel Gelişimi tetikler.

Alınan Eğitimlerin Etkinliğini ölçer Süreçlerinizi iyileştirirçağrı Kalitenizi artırırRekabet Avantajı sağlar.

Müşteri Memnuniyetinin Artmasını sağlar Verimliği yükseltir

Akredite Belgelendirme E?itim LTD. ?T?.
? Copyright 2013, T?m Haklar? Sakl?d?r.
info@akredite.com.tr
Anasayfa   |   Yasal Uyar?lar   |   ?leti?im